måndag 26 november 2012

kommer bli lång...

denna veckn börja inte bra och kan inte precis påstå att det rättat till sig heller :s
mitt fel mkt för att jag är på uselt humör
sen är det värre än vanligt med mig o mellandottern skrev långt inlägg om det men radera vill inte lämna ut, dessutom var det inte bara om henne...
kan ju säga som så att jag mår dåligt av det, önskar att saker var annorlunda, önskar att nån fatta hur det verkligen är...
jobb imorgon, omotiverad o så ska en tjej gå bredvid... kan bli segt... men man kan ju hoppas på nån där det stämmer med personkemin =) sist gick det ju bra.
vill shoppa men pengarna i princip slut innan de kom men vi fick ju en weekend i köpenhamn iaf =) även om jag betala hotellet förra månaden så gick ju en del pengar nu med inträden o resa men värt det =)
sötaste flodhästbebin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar