tisdag 13 november 2012

nähä om man skulle

ta sig i kraen och gå o fixa lite middag, jädrigt hungrig. lagom kul att laga mat då men ska man ha nån mat så...
tog min torsdag (slappdag) idag istället s får väl skärpa mig sen. man blir ju inte så motiverad med folk som degar i varenda hörna :p blir iofs inte så motiverad när jag är själv heller eftersom då är det så skönt med lugn o ro =)
skulle behöva en lugn helg för mig själv... rymma hemifrån en helg o boka ett hotellrum för mig själv :p

tjafsat med mellandottern en del idag med... orkar inte, vi är så många ljusår ifrån varandra jag hoppas verkligen att det en dag ska bli bättre...

saknar älsklingen men vill varken prata eller träffa honom gör mig bara ledsen... vill tänka på honom som innan... fast det är längesen... är väl en sak jag gjort i varje förhållande levt i det förflutna att en dag blir det som innan igen... never happens. spec inte i detta fallet...
prata lite innan, han ville komma idag men jag skyllde på jobbet imorgon...
inte alls glad när jag ringer... kanske jag omedvetet försöker få han att sluta ringa fast det vill jag inte heller. glad för hans skull... men jag då??? känner inte atthan bryr sig men det gör han säkert men..
strunt samma...

hade kul på mötet iaf... kakan blev inte så lyckad men han som bett om den blev glatt överraskad att jag fixat en :p så han var ju tvungen att äta hehe. Vi hade ett par roliga timmar iaf...
nästa gång får jag väl ta med lite julbak =) ja ajg vet har för lite folk att bjuda på bak haha.

middag var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar