söndag 8 september 2013

Trött, tröttare, tröttast

Inatt har jag ändå sovit mycketna timmar någorlunda men hjälpte föga, vill bara hem till sängen igen. Är väl den jädrans förkylningen som ligger o stör. Sen det sista året har varit en katastroff hur jag har skött mig själv. Alla goda inte intioner har bara försvunnit. Nog för att jag var en tjockis innan också men en som åt betydligt bättre än nu o framförallt en som rörde sig o hade kondis. Men det är så segt, gör halvhjärtade försök o sen rinner de ut... Skyller på allt möjligt... Tycker mitt liv är rörigt fast det egentligen inte är det längre mer än i mitt huvud. Hattigt med stora tjerna bara. Ska ni, har ni?

September är en favoritmånad fast verkar inte bli mkt tid att bara njuta... Fullt upp. Jobb skola två kursdagar Ang dotterns hörselnedsättning, habläkare, o så todo lista. Stress över ekonomin o allt barnen behöver o en son som blir tonåring i början på okt o pengar man e skyldig... 
Jaja en dag i taget, göra det bästa av de pengar som finns en sak i taget prioritera, försöka lägga mig tidigt var dag för sovmorgnar lär det bli ont om...
Men är ju inga tråkiga saker direkt så klagar inte är bara trött.

Nu jobba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar