torsdag 5 september 2013

Snark

Jag är så inte en morgonmänniska, hade visserligen sovmorgon i söndags men det känns avlägset nu o ännu mer avlägset till nästa helg när jag e ledig. Jag vill bara sova o sova. Som på semestern, vakna mellan 8-9. Vakna i lugn o ro....

Kan skylla på att jag e tröttare pga två föräldramöten i veckan. Väldigt uttröttande eller inte.
I tisdags var det sonens. Inte ngt omvälvande direkt. De ska ha frilufsdag med cykel snart. Jättekul verkligen, vart ska jag hitta en cykel? Har inte råd att köpa en begagnad ens... Pinsamt o stressande...
Igår var det dags för minstingens möte. Om man säger som så så är det inte som förr när man tyckte att det var en träff vänner emellan. Vill ju till att det finns lite gemenskap när det är en sån liten klass men icke. Jo mellan andra o inte mig haha. Alla särklasserna hade möte först så fick träffa mina föräldravänner först ett tag iaf. Saknar dem i klassen. Men sen... Ja jag ska väl inte säga för mkt men ja jisses. Trötta mig.... Men överlevde iaf och var inte spec omvälvande det heller...
Skolan var intressant igår, mkt nytt att lära då jag aldrig läst nåt större egentligen om psykiatri innan. Psykoser var gårdagens tema o jag visste faktiskt inte riktigt vad det var. O vissa i den nya gruppen ja jisses där med... En kvinna fick världens raseri utbrott då läraren under rasten flyttat hennes bänk lite för att alla skulle få plats, då snackar vi en meter. Vi andra visste inte vad vi skulle tro... Ett fall kanske hehe...

Mellandottern är uttråkad, tar inte tag i det hon borde vilket gör mig nervös, tiden går och tid är det inte gott om just nu, vet inte vad jag ska göra... Hon börjar mer o mer bli sitt gamla jag dessutom...

Nu jobbdags... Gäsp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar