tisdag 17 september 2013

Så aningens bättre

Känner mig lite piggare idag i sinnet inte i ögonen. Kunde inte alls somna igårkväll. Älsklingen försvann lika fort som han kom i princip så han kunde ju hållt sig väck så hade jag fått gjort lite av det jag skulle. Inge mys alls, mest störigt.

Nya tag idag. Nu först jobba sen ska vi ha möte på jobb med chefen, i em blir det bio med jobb o diskussion. Hem o fixa det vardagliga. Sen måste jag kolla nya portalen för andra studierna. Maila o kolla lite Ang minstingen. Lite räkningar, budget. Hinna plugga lite. Kolla hemmafruarna :-P vi får se hur långt orken räcker.

Skulle bara vilja vara en vecka, utan barn, utan måsten, utan alarm :-)

Mellandottern landa hemma igen iförrgår... Vi är inte på samma fas o jag borde vara tyst men frustrerande. Inga bråk iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar