lördag 7 september 2013

Mys eller

Krupit ner i sängen som bara luktar av honom som han gjorde o början (o nä med början menar jag inte svettlukten på dansgolvet haha) saknar honom fast e på sätt o vis mysigt att sakna med, tanken e lixom bättre. Han var här igår. Helt okej. Så småningom somna vi eller han somnar först o sen tar jag mig över till min sida. Inatt vakna jag av att han kommer efter o ligger sked o det är mysigt... I tanken... Eller när jag inte ska sova...  Hamnar långt ut på kanten tänker att det ska gå o sova så det e ju mysigt. Det börjar krypa i kroppen, höfter o ben börjar värka. Panik. Måste vända mig. Vänder försöker putta lite... Börjar snurra som en propeller, trångt obekvämt. Tills han tröttnar o surt kastar sig bort i sin halva. Yes underbart... Kryper efter, puffar rätt kuddar, täcken lägger mig nära... Måste ändra lite... Hmm.. tillbaka till min halva. Nice, space... En hand  över det räcker. Vaknar trött.

På tal om män. Fd svärmor la upp en bild på barnens pappa som leker med barnens kusin på sitt besök i Norrland. Här fått sitta på fingrarna för att inte skicka ngn spydig kommentar om att andras barn duger tydligen men det hade ju varit bittert o omoget :-P

Nu sova imorgon jobb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar