måndag 23 september 2013

jag vet inte riktigt...

<Börjar undra om det här var en så god idé.
att plugga 100%, varför var jag tvungen att köra all in lixom...
Biologi 2 känns inte som det lättaste att harva igenom hemma. läraren säger att man måste lägga minst fyra timmar per dag... o så andra kursen... o så jobb... o barn... o möten...

Men va f-n vila kan jag göra nästa termin. jag gör ju detta av en anledning. bara köra järnet så får vi se var det hamnar med tanke på att jag redan är tre dagar back i biologin så är det lovande... o prov om en vecka... o börja en labb på ons... ska man skaffa grejjor o så...

blir trött bara jag tänker på det haha. men en dag i taget... inlämningen av andra skolarbetet är inte förrän nästa fre och jag har läst boken så där är jag i fas men resten... ja jisses....
Kommer säkert gå åt tjotaheijti haha. och se ikapp hem till gården på kvällarna kan jag bara fetglömma nu =)

så nu plugga en timme... sen... sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar