torsdag 12 september 2013

Lugnet efter stormen

Det ständiga dåliga samvetet. Igår i skolan gick vi igenom lite fler psykiska diagnoser och får man ångest eller vad när så mycket beror på mamman. Är det mitt fel att min dotter är... Ett vrak... För att överleva själv kan jag inte ta på mig all skuld. Jag förstår en del saker som kunde gjorts annorlunda men jag har gjort vad jag har kunnat i de aktuella situationerna, kunde egentligen inte gjort så mkt annorlunda...

I går var jag trött o stressad. Jag visste bättre men ändå... Jag orkar inte alltid. Jag har vetat flera dagar vart det bärka o igårkväll kom smällen. Det är som när man ser ett åskväder närma sig i horisonten, själva stormen, urladdningen o sen lugnet efteråt... Jag orkar inte så ledsen på hela situationen. Vad ska hända? Detta borde vara ett läge då man bara vill dela med sin dotter men jag kan inte, jag stänger av. Detta händer inte...

Idag är det höraelkunskap i lund Ang minstingena hörselnedsättning. Sådär intressant än så länge... Kommer inte hinna hem itid känner jag men men... Trevlig lunchpromenad iaf. Lugn o ro. Alldeles själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar