onsdag 25 september 2013

Det är så jag

Tog tag i biologin igår och det var roligt :-) lite back än men bara jobba på blir ingen ledig helg inte...  Ska börja på ett experiment idag som inte verka till sig jobbigt förutom att jag inte har vadd, krasse eller massa glasburkar hehe. Nu när jag kommit igång så har jag en del frågor till läraren så får Maila han dem sen ska det väl klarna. Det är jobbigt att plugga men kommer sakna det sen. Det är så roligt med hela processen att lära sig en massa.
Mer o mer taggad att läsa vidare.
Prata kort med min syster i tele o hon uttrycker mer eller mindre förvånat. Va? Tänker du verkligen bli nåt...  O idag är jag ingenting eller?

Nu är snart rasten slut så blir tillbaka in. Vi är bara fyra idag...lönt hehe.

Strategi för att klara dessa månaader är att bortprioritera storstädningar o sånt. Det får vara hyfsat hemma. Prioritera sömn, börja promenera lite iaf o förbättra matvanorna en aning. Göra kul saker men bortprioritera saker som slötittande på tv. Blir nog inte mkt skönlitteratur heller tyvärr men tre månader är ingenting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar