fredag 13 september 2013

Lite too much

Inte mycket reservkrafter här inte så för ovanlighetens skull slut idag med. Den som väcker mig i helgen lever ett farligt liv säger jag bara.
Gick faktiskt o la mig itid igår, och somna. Sen ringde älsklingen o bara för det prata vi evigheter o sen var inte jag i sömnläge utan tankeläge. O så minstingen som väckte mig trekvart innan alarmet. Jaja vi överlever det med.
Måste sova snart iaf så inte tankarna blir ännu dystrare haha.

O så börjar jag en kurs till nästa vecka i skolan, ja inte samma portal men ändå. Här jag tagit mig vatten över huvdet nu? Plugga 100%, jobba 80% o så minstingen o allt med henne på det? Jaja är ju bara knappt fyra månader så ska gå.

Lite stressad för jag har inte hunnit/orkat med todo listan. Bristen på pengar stressar, allt med mellandottern stressar. Men lite sömn på detta o sen en dag i taget tror jag.

Så sugen på att åka ner o träffa syster o bebin. Men får vänta på pengar o som sagt småförkyld, inget mamma eller baby behöver i detta läget... Den är så söt, brukar inte tycka att prematura är det men detta är undantaget :-)

Hade jag haft råd hade ett stort rör Treo varit trevligt nu :-)

Jobbdags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar