fredag 31 maj 2013

såja mycket bättre

så mycket bättre...
gnällt av sig och sovit bättre även om det tog ett tag att somna igår...
vakna till en riktig sommardag idag =)

än så länge har vi väl inte gjort några underverk men ja varför stressa :p börjat tvätta, skolarbete och minstingens träning så viktiga bitar avklarade.
betalt en räkning, anmält uppgifterna till kronofogden och mailat minstingens lärare så lite avverkat på todo.

nu ska vi se om vi hinner(orkar) ta itu lite med frestädningen också...
fika ute idag o kolla när syster kommer så kanske vi kan ta promenaden då o möta henne...

ska bli skönt med helg inte för att dagen kommer se annorlunda ut men då behöver jag inte tänka så mkt på saker. kan inte ringa samtal, behöver inte tänka på läkarintyget osv för det lär inte komma då iaf o inget jag kan göra åt det då :p
fast verkar som om det ska bli sämre väder här igen. fast bra för då kan jag plugga mer o kanske ta itu klite med vårstädningen igen...

nä nu har jag en timme på mig innan hem till gården o lunchpaus bara sätta igång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar