torsdag 2 maj 2013

verkligen duktig

stolt över mig själv eller inte... ringt två, eller egentligen tre men en svara inte, av fyra samtal och säkert skrivit hela tio rader på arbetet... ja o postat brevet... starkt jobbat verkligen... eller inte... brukar aldrig komma på något att göra vid datorn men idag kunde man distraheras av allt möjligt.. var så sonen sa att det var konstigt att jag satt och lyssna på musik vid datorn hehe. jag brukar typ göra inget vid datorn...
idag har man kört lite musik o lite minnen... som när jag o syster såg 3 doors down på rock under broen festivalen i middelfart. vi hade en rolig sommar den sommaren, iaf jag o ror hon också..
men det var då det.. nu är man mest gammal o trött..
då jobba jag inte o det fungerade bättre med barnens pappa... eller de var där varannan helg då iaf...
skulle så vilja göra nåt sånt igen, nåt kul, utan barn... men ja ska ju ha kul med barnen också och är inte det sämsta det heller =) får väl svira rundor på gammeldans sedan när barnen är utflugna...

nu har mellandottern landat här och mår efter omständigheterna bra... ska vi bara se hur framtiden blir...

packa ihop nu och slänga sig i sängen... läsa lite... nya tag imorgon.. inte så mkt att komma med på handledningstid imorgon precis... ska eller inte??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar