onsdag 1 maj 2013

fortsatt bra

flitens låga lyser fortfarande med sin närvaro eller lyser o lyser...
har iaf fått storstädat badrummet idag och veckostädat resten av lägenheten. fixat fram mat som blev ok eller rättare sagt efterrätten faila hur nu man lyckas med det med en så enkel sak men men.. vet vad som gick fel aif o folk åt ju iaf =) större kök hade inte varit fel när man är fler än åtta som idag nio så bli det trångt minst sagt men men det går :)
hade några trevliga timmar iaf.
o sen har jag bara njutit av snälla barn, städad lght, ja bytte i barnens säng, tvätta det o tog disken med men inte så betungande. t.o.m så jag lyxa till det o la mig på sängen o läste en halvtimme..
äntligen är räkningarna inskrivna, alldeles för sent, i know... o hur jag ska fixa en semester o sjukhusvistelse på resterna av månadens plus/minus är för mig en gåta... hade det inte varit för att man vill äta ute någon kväll på semestern ahde det gått ihop men där kanske finns nåt billigare än det vi titta på... världsliga saker vi kommer iväg iaf...  :)

imorgon måste jag diciplinera mig och sätta igång med skolarbetet, börjar brinna lite i de knutarna minst sagt... ska se om ajg går på handledningen imorgon med...
ta tag i samtalen jag skjutit på som lss... har ingen lust alls att lämna bort minstingen igen... till nån främmande... känns inte ett dugg bättre fast hon är större men jag måste ju om jag ska jobba helger... urrk... kan ju bli bra med... vem vet... jag är lite töntig med sånt... o så tänker jag på korttids men... jag ahr sett folk som inte borde jobba inom vård/lss, inte tjänstefel men... o lite annat man hört, gör mig nervös men andra kan ju lämna sina barn så får se...
tror jag avbokar tandläkartiden för minstingen på fre också det är för mycket nu... eller?

det mesta känns annars helt ok nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar