lördag 25 maj 2013

helt värdelöst

Nu måste det vara sista gången jag sitter med hela arbetet i sista minuten... blir inte bra detta... fast denna gången är jag ursäktad enligt mig själv men irriterande ändå... så bara att börja på nästa imorgon =)

trött som jag vet inte vad...
var  nog minstingen med hon vakna sent idag efter att ha sovit i 14 timmar... blir bättre o bättre dag för dag.. långsmat men dock, idag gick vi t.o.m en runda runt huset. hade bara varit skänt att slippa gå rundor med kateter påsen men men...

imorgon får det bli fokus på städning...
ja händer inte så mkt här..

dotern var på läkarbesök idag, lite problem. skönt att hennes läkare tog henne på allvar men än så länge har det inte visat något fel men ska göra fler tester...

skönt vara ledig men mitt liv känns aningen instängt och enformigt just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar