lördag 18 maj 2013

Segt men framåt

Börjar komma in i detta igen, de gamla tagen att leva på sjukhus... Funkar men längtar så hem. Inte bättre av att det under tiden blivit sommar ute.
Med minstingen går det någorlunda som förväntat. Lite små saker som problem med urinblåsan men annars så.
Idag är det dag 4 o märktes imorse skönt. Det är lång väg kvar o jag fattar inte hur jag ska kunna ha henne hemma om några dagar men men ordnar väl sig...
Ja inte så mkt mer att komma med... Stress inför skolan bara men men... 
O i smyg tycker jag det är skönt att slippa jobb ett tag...  Varit ledig 1 1/2v nu.
Igår var syster på en liten snabbvisit mitt i röran när de oroa sig för något neurologiskt fel på blåsan men det var det inte. Jag fick iaf middag, o idag uppskatta minstingen sina presenter. Idag kommer dottern på snabbvisit hon ska passa på o träffa en kompis i Malmö också.
Inte så mkt mer att komma med just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar