söndag 19 maj 2013

homesick

så smått inne i ruljangsen nu... men boring, hemlängtan.
syster var här idag så det liva ju upp lite iaf =) o minstingen promenera rundor lite idag. att gå o ligga är bäst sitta är ingen hit även om hon träna på det med =) var mkt mer gamla minstingen idag än innan på gott o ont haha. ;) nä hon e go, lite intensiv bara...
ska bli spännande o se om man får några besked på ronden imorgon. är less för en oväntad komplikation, problem med urinblåsan så kateter en vecka nu... vet man inte ska oroa sig men ändå... är det något som blivit fel nu ssom ska hålla i sig, är det något hon haft hela tiden men det upptäcks nu?? eller är det bara en komplikation som inte är så ovanlig och efter en vecka inga problem??

sovit lite mer så inte så förlamande trött längre fått mat varje dag med hehe.

mest stress för skolan nu men ja jag får väl försöka komma igång med det imorgon då, lär väl vara bättre med ett halvtaskigt arbete än inget alls o bara fem dagar kvar... lär ju aldrig hinna till nån bibbla heller så jag hittar tillräcklig info... störigt är det men samtidigt är minstingen viktigare och spelar betyget i detta så stor roll egentligen, tror inte jag får bättre lön för toppbetyg...

älsklinge... ja... finns saker nu men eftersom det inte blivit av något innan så vet man inte där heller... men på nåt vis hoppas jag... ur min synvinkel och när läget är som det är hade det varit det bästa... men...

nä sängen eller??
vill hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar