tisdag 28 maj 2013

så var de borta...

idag kom dssk på hembesök och tog agrafferna och katetern på dottern. Helt plötsligt kändes hon så mkt friskare utan slang och påse med sig. skönt.
i övrigt har hon varit väldigt trött idag mkt vila men gårdagen var intensiv så kan ju bero på det. än så länge verkar det funka med kissandet också tack o lov =)

sen var jag på möte med lss och det gick ju inte såå bra men men... vet inte vad jag ska göra... sluta jobb bara eller??

annars mest bara pms... känns som en ilsken bisvärm i huvet not nice...
trött fast jag tycker jag sover tillräckligt... drömde en massa inatt, massa sammanhängande o trevligt.. träffade en som har en blogg jag läser och hon var hur trevlig som helst´. hur hon kunde känna igen mig var ju en annan femma dock.

massa tjafs med pv. vet inte om det är pms som gör det... så jädrans trött på honom o hans ego, nån måtta får där väl vara eller? eller är det bara jag som är ego o inte orkar med honom?? på torsdag ska han åka till släkt i tyskland iaf... skönt känner jag...
jag vill vidare... jag vill ha en "riktig" pojkvän men orkar man... hela saken med att hitta nån, lära känna nån... ev det tråkiga när det nya inte funkar... känslor engagemang... men å andra sidan med minstingen har jag inte en massa tid att dejta heller så... typ ingen alls... skulle nästan t.o.m kunna tänka mig att vara sambo men bara nästan... men efter tio år som ensam kan man det då? ja hur ensam man nu varit med alla barn.
rätt skönt nu när man i princip fått ut två barn... lite mer luft så då kanske man inte ska fylla på med nån ny :P särbo räcker nog, en händig sådan, rolig, familjevänlig, påhittig i lagom doser, generös, omtänksam, manlig. nån som man kunde umgås med familjen... med brossan, syster o hennes kille...
jaja det kommer inte hända iaf... får fokusera på mig själv ett litet tag i mellanrummet när barnen flyttar ut o en ny man dyker upp :p

imorgon blir det en runda till min skola, ska bli skönt att komma hemifrpn lite även om jag trivs hemma är det lite intensivt just nu. sen ska minstingen om hon orkar hälsa på i sin skola...

måste ringa jobb, en person på kommunen, två sjukgymnaster... sen e frågan om vad jag gör med tors...
hjälpte inte att vara hemma. lika trött på att ta tag i nåt som vanligt om inte värre... semester hade varit nice bara jag o inget mer...

stora dottern åker på tors till sin pv. på fre kommer syster hit o sover över ska bli kul =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar