onsdag 15 maj 2013

Skulle vilja

Hade jag orkat hade jag skrivit om detta sista dygn men just nu är huvudet en stor öm jobbig sak, huvudvärk deluxe. Sömnbrist, ätit för lite (för att vara mig) druckit för lite...
Det var en jobbig natt men kunde varit värre, idag har väl varit som förväntat om nästan inte aningens bättre, jag har ju för vana att måla upp absoluta värsta tänkbara scenario så man kan bli glatt överraskad haha. Vi tar en dag i taget... Segt är det....
Hemlängtan.. säng sova kök...
Finns ingenn plats eller ork till att plugga, stressande :-(
Försöka vara vaken en timme o sen sängen... Kanske 1 1/2 tills nattronden passerat. Inga tv kanaler i princip, minstingen sover nu så kan se men inget roligt. När hon är vaken ska Tv:n vara stängd så länge hon mår illa....
Jag undrar hur det kan komma sig att jag så bra passa in på mitt jobb haha, mitt liv går ut på att vårda.
Minstingen är rolig iaf mellan varven. Stora barnen hälsat på o bjudit på mat igår. O även om det från många är lite ytligt känns det bra med pepp på fb :-) o pappan som så tyckte det var så viktigt att komma är knappt ytlig ens på fb... Får se, rest my Case. Fast just nu är det nog nästan mest jag som vill ha. sällskap :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar