lördag 24 maj 2014

varken hackat eller malet

Minstingen var inte alls sjuk idag heller. däremot njutit av att vara hemma själv utan några syskon. Dock hade jag ju velat vara ute en runda med henne men det blev det inte mycket av för hon vägra gå längre än till närmaste affären, tråkmåns. själv hade jag velat ta en långrunda o ta bibblan bla.  Men men hon är ganska tyst för att vara henne så det kan man ju vara glad för.
Tänkte jag skulle ta tag i vårstädningen idag men så orka jag inte så gjorde jag inget och hade dåligt samvete för det jag borde göra men inte gjorde... ja Då kunde jag ju lika bra bestämt från början att idag behövde jag inte göra något alls så hade jag kanske vilat mer aktivt ist för att fokusera på borde/måste. Tvättat lite, varit ute en runda med minstingen det är ungefär det. Bra jobbat på en hel dag som började alldeles för tidigt när jag vaknade halv sju :( inga åtta timmar där inte...
halva fm låg jag i sängen med tårar trillandes med jämna mellanrum av ingen anledning alls :S skyller på extrem pms. sen fick man gå upp o skärpa till sig.
Har iofs bokat tågbiljetter med syrran till sthlm och det är ju kul, inte så farligt dyrt heller tycker jag. Nu blir vi nog några fler men känns helt ok =)
ja o nu har jag tagit tag i räkningarna och vill bara kräka mest... så trött på att alltid vara back nuförtiden och aldrig komma ifatt... alltid extra som kommer på...
ett par skor till till minstingen som ska betalas, måste måste köpa glasögon till henne. Jag hade behövt skor...  tandläkaren släpar efter, csn... avbetalning till fk... blir kul sommar... inte...
ordnar sig nog... tänk utmaning :p
blir ju iaf inte så dyra reskostnader i sommar alltid nåt...

nä om man skulle fixa till en middag... måste börja baka också så man sparar några kronor på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar