lördag 17 maj 2014

Upp med solen

Så då är berg och dalbanan på väg upp med humöret. Knappt så jag orkar med mig själv längre. Men idag vakna jag iaf glad även om jag var trött o ingen lust alls att lämna barnen och åka o jobba men men... Solen skiner o sommarfeeling igen.
I tors jobba jag och sen var älsklingen här ett par sena timmar... O jag vet inte.. vi hade det bra och jag blir sur på mig själv, ska jag bara blunda o fortsätta? Idag skiter jag i män iaf finns roligare saker att tänka på.
Igår var jag så trött. När ungarna gått till skolan stupa jag i säng o sov över tre timmar. Hade nog aldrig vaknat om det inte var för att jag var nåt så otroligt kissnödig. Seg em men sen åkte mellandottern o baby till barnets pappa. Så skönt, vi går varandra så på nerverna just nu :-\ vi är inte menade att bo ihop spec som hon inte har ett rumbutan en del av vardagsrummet som lett till att hon tagit över vardagsrummet o jag saknar mitt vardagsrum. Men nu blir det ju förhoppningsvis snart väder så man kan hålla sig ute.
När dotten åkte kände jag för att skärpa till mig lite så blev veckostädning, tvätta, laga mat, diska, få ut sopor osv. Skönt när det äntligen var klart o jag o minstingen kunde sätta oss i soffan lite efter åtta med godis o spel.
O ingen röra när man vakna som man lämnat det :-)
Önskar att mellandottern tog tag i sin boendesituation så vi slapp bo ihop, hade varit roligare att träffas då även om det känns märkligt att inte bo med bebin isf.
Se om hon kommer hem idag el imorgon.
Själv roar jag mig med med att fundera ut saker att göra i sommar, o vad vi ska äta hehe. Blir ju aldrig som man tänkt men ändå...
På mån får jag beställa tågresa till sthlm iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar