fredag 23 maj 2014

Jaja kunde vara värre...

Kortids verka bli besvikna att minstingen inte kom, är vi fler om om man säger så...
Kommer hem o minstingen hur pigg som helst. O visst det är ju skönt om hon nu inte är sjuk. O sonen verka överleva glatt. Men så jädra störigt, inte precis första gången de envisas med att hon är sjuk för att piggna till så fort hon blir hämtad. Skulle vilja vara en fluga på väggen o se hur minstingen är när de säger hon e sjuk... Men kanske blir hon sämre imorgon. Än så länge tror jag på värme o kan det vara lite allergi. Alla syskonen hennes har det men hon har aldrig visat tecken.
Jaja mina planer o lediga timmar försvann men men... Snart slänga henne i säng iaf.
Det finns som sagt värre saker. Stora dottern kom med tråkiga nyheter idag o jag önskar bara att jag kunde få det att försvinna göra det bra för henne men det går ju inte :-\
O idag är det min mammas födelsedag ännu en hon inte fick uppleva. Saknad.

Se vad man ska roa sig med i helgen. Igår när jag o minstingen satt på gården så bara sakna jag mina syskon o dottern. Ingen att snacka med o dricka frappé med. Men jo minstingen snackar på bra men frågan är om det inte är mer dränerande än påfyllande...
Blir nog bra o får väl snart ta en ny runda till Malmö....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar