torsdag 22 maj 2014

Sommardagar

Kan inte skryta med att jag än hunnit det jag ska men det kommer.
Jädrans vad varmt det blev med en gång pust.
Igår blev inte mkt gjort alls. Fick hämtat medicin iaf, lite papperssortering, ja ungefär det.
Hämta ut ett paket med hade beställt kläder till minstingen o lite till mig. Var nästan 50% på allt så ändå bra. Fast hade beställt en väska som jag trodde var rosa men den var typ korall neonrosa. Passa inte in nånstans. Typiskt då den annars verkar perfekt för enhångaskull så får använda den ändå.... Trots den skriker o skär sig .. 
Minstingen tålde nog inte värmen, blev helt på tvären så höll inte på att få hem henne...

Idag åkte jag o handla. Skulle storhandlat med sonen men hans bil gick sönder igen, så blev bussen. Jag glömde såklart 10% kupongen Grrrr, det jag skulle ha våt slut som när jag var på Ica igår... Dessutom fick vi stressa ihjäl oss för att hinna med bussen igen. Var tvungen att köpa lysrör till badrummet. De nuvarande har gett en epeleptiska anfall med sitt blinkande. Jädra pris på såna.... Men nu lyser det fint igen :-)

Helt tappat inspiration till att laga mat etc. Trött på att serva o visa hänsyn utan nåt gensvar... Men nu ska mellandottern bort några dagar igen så skönt. O tror att alla har rätt, hon kommer inte flytta... Aldrig... Det funkar inte....
Nä hämta minstingen sen vara ute ett tag o sen försöka vara effektiv :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar