torsdag 8 maj 2014

Öppet sinne

Sitter o väntar på att medarbetardagarna ska börja. Rätt tråkigt när man e själv. 9000 anställda även om vi är uppdelade på tre tillfällen o här sitter jag ensam :-P mitt yrke är inte så socialt, visst jag känner ju några på jobb meninga så att man ringer o går på såna event tills o såg ingen jag kände som man kunde hänga på. Se om det dyker upp nål sen när man ska runt på olika stationer annars blir det sega timmar.
Segt iaf, sovit dåligt ännu en natt. Frågetecken som inte vill räta ut sig även om jag för ett kort ögonblick i går em trodde att jag inbillat mig allt för att under kvällen bara bli starkare undran.

Nä nu börjar det snart forts på vision 2035 då vi alla ska ha dragit åt samma håll för den pulserande, globala, gemensamma, skapande o balanserade staden.
O fortfarande som anställd 4år känner jag mig inte spec engagerad i kommunen men hör jubtill kriterierna så får göra ett försök...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar