torsdag 29 maj 2014

ännu en att spara

Lugn o skön dag idag. lite kylig vind ute men hellre det än att svettas enligt mig.
fick städat det mesta av veckostädningen igår så bara golven att ta idag. Tvingade mig att ta kylen igår också så nu har jag iaf börjat med städningen av köket... skönt var det iaf... sista halvåret har städningen inte legat på första prioritet.
igårkväll titta jag o sonen på fotbollen o hade liten ostbricka. idag var det minstingens tur med lite egentid då vi varit själva hela dagen. Gav oss av till invigningen av jysk. en stor sak i en liten håla... men ja var väl som vilket jysk som helst o hade inte råd att handla iaf så var mest trångt men vi fick lite tårta iaf. sen gick vi till citygross där jag tog min självscannings oskuld, sent vaknar vissa. Hur smidigt som helst ju... skönt att man fortfarande kan upptäcka saker.

sen fick jag jobba hårt på att säga nej men med stöd av två nära som höll med så lyckades det. jag kunde egentligen inte säga ja heller så. Men jag tror inte att nejet togs emot väl men ja nu måste det bli så denna gången. Ibland när jag e själv o bara rådfrågar mig själv så vet jag ibland inte vad som är på riktigt så skönt att man åtminstone har nån i telefon man kan rådfråga.

nä slänga minstingen i säng o sen se om det finns nåt att titta på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar