tisdag 13 maj 2014

Allways look at the Bright side of life

Fokusera på de positiva sakerna. Barn, familj...
Fokusera på sakerna jag ska kämpa med, fast inte just idag. Några veckors dålig sömn har satt sina spår kan man säga... Ska lägga mig samtidigt som minstingen ikväll...
O så planera vilken stad man ska tillbringa sin weekend i...
Se framemot att umgås med familjen i sommar, dagar Malmö, utflykter, midsommar, Stockholm, ledighet.
Ägna mig åt vårstädningen så jag blir klar nån gång...
Bli bättre på att uppskatta andra o inte vältra mig så mkt i min egna gyttja..
Fokusera mer på det lilla.
Beställde kläder till minstingen i sön, o lite till mig för jag fyllde år, vet jag fick inte...
Imorgon ta tag i tradera... 
Använda tid o pengar effektivare.

Bli en förbättrad version av mig, nya versionen 40+ ;-)

Dottern skicka ännu en inspirations bild till balkongen. Jag bryr mig inte den ska fixas i år! Lite iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar