onsdag 7 maj 2014

Give me a f-cking surprice

För att använda mig av en av mellandotterns favoritmeningar.
Tappat motivationen, igen... Kan jag skylla på förkylningen? Dessa jobbdagar har varit sådär kan man säga.
Sover inte bra heller.
Vet inte om min perception driver med mig heller om jag verkligen upplever saker som de är eller om jag lägger till sånt som egentligen inte finns. Jag brukar kunna lita på min intution men den kan spela spratt, jag vill så gärna ha fel i detta fallet. Jag skulle sjunka... Igen... Orkar inte och det drar redan ner mig. Hatar att det påverkar mig. Man ska kunna bestämma själv men hur gör man det, kan inte bara låtsa att det nte finns, eller?
Nyttiga vanorna kom också av sig, förlorar första deltävlingen stort...

Tråkigt väder, regn... O mellandottern är i skogen med skolan :-( utan regnjacka trodde det skulle vara som igår så en allvädersjacka skulle räcka.
Mysigt komma hem igår då man fick underbara leenden av babyn. Smälter hjärtat gör han <3 inte så att jag känner att jag o dottern skulle bo ihop men tänk om de flyttar en bra bit bort o jag inte får se honom dagligen :-( nu har vi ju ändå vant oss. Idag blev jag nerkräkt, fått torka nerkissat golv o nerbajsat skötbord :-P mellandottern är ju för rolig som har problem med babybajs hehe, nä inte i vanliga fall men den pölen på skötbordet blev too much haha.

Idag skulle jag göra mycket men kan jag inte få lov att bara ligga o kurera mig. Trött.  Se ifatt mig på hem till gården kanske. Mellandottern e borta ett par timmar.
En del på todo listan, mail att skicka. Kommer alltid nytt man måste ta tag i...
Sen är det ju vårstädningen...  Boring :-P o vill köpa nytt till toaletterna, men det kan jag inte kosta på mig.
Borde baka med.

Nä ska njuta av några lediga timmar sen sätta fart...
Ska kolla upp tradera med tänkte jag.

Skaffa instagram efter tjat från dottern, ska jag bara hitta första fotot också. Är som ett blankt papper man vill ju inte börja fel direkt haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar