söndag 1 juli 2012

Lite respekt tack, eller

bittermusen fortsätter även idag... jag kanske hade gjort mig bättre som en riktig bittermus hehe.
sakerna från igår hänger kvar om man säger så... tradigt på jobbet gjorde inget bättre...

sen kollar jag upp en sak idag som mitt sjätte sinne sa till mig... o jodå, det finns någon som alldeles nyligen struntade i att respektera mig och mitt liv och ljög mig rätt upp i huvudet o nu visar det sig att det fanns ännu en lögn som var nog snäppet värre. f-n blir så jävla besviken. vad skulle det vara bra för?? grr... det här förstör så jävla mkt. skulle kunna konfrontera personen i fråga men vet att det inte ärlönt...
men förvånad är jag inte...
så: "vem i hela världen kan man lita på" som man sjunger. skaran har ju varit liten innan i min värld men börjar snart närma sig obefintligheten.
trött e jag också...

imorgon ska jag försöka anstränga mig o åka ner till malmö. skulle lätt kunnat ligga i sängen hela dagen annars :p
måste ju ner och hälsa på syster o gratta henne till bebisen =) även om den hunnit bli ett par veckor. hmm har dock ingen present men men..

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Finns här och läser och tänker på dig. Du vet att du kan skriva och lätta lite på trycket om du vill :) Stor kram från en annan bitterfitta ;)

    SvaraRadera