torsdag 19 juli 2012

illa

Det är fasiken kris efter att en veckas jobbande med relativt långa dagar hemifrån och ett par timmar för lite sömn varje natt ska känna sig som en heldöd hehe... nåja bara några dagar till.
önskar man hade lite såna reservkrafter som man har när man har bebis o småbarn hehe. när man trots allt överlever en natt eller två utan sömn då det inte finns på kartan att sova åtta timmar i sträck...

nåja...

lite dåligt samvete för att jag inte kan umgås med barnen nu när deras kusin är här o skitväder o fattigt... blä..

men vi har iaf spelat på kvällarna, ikväll såg vi film på dotterns dator inte det ultimata men funka.. mötte barnen i stan efter jobb då minstingen skulle hämtas av min syster(stödfamilj). hon var snäll o skulle komma o hämta minstingen så bråka tågen såklart :S hon var nog inte så glad... men jag uppskatta det iaf.. på måndag är det tänkt att hon ska komma o lämna minstingen o sen ska vi fira på kvällen att mina tio dagar är slut haha.
eller helt enkelt bara prata lite o dricka ett glas vin...
eftersom syster var sen så låna jag lite pengar av dottern och så gick vi till pistachia och åt lite lyxglass, är ju lite tradition när kusinen är här...

hunnit komma ihop mig en del med mellandottern igen o vi tycker det är precis lika tradigt bägge två men tror att hon tog till sig lite vad jag sa igår iaf... sen önskar jag att hon kunde ta till sig allt. Vill ju itne att hon ska behöva uppfatta saker som hon gör för det är inte så hon känner. men visst hon har rätt i en del hon också..

imorgon hoppas jag på ok väder och barn som kan hållas sams så ska vi träffas allihop i stan imorgon, lite picknick och minigolf tänkte jag... o ja vill barnen doppa sig kan de ju roa sig med det hehe..
mitten av juni o bara regn o moln o runt 15 grader hmm... inte ok... men jag vill inte ha det för varmt heller så...

nu var det meningen att jag skulle göra ett par vettiga saker här men orkar inte o för sent i säng igen *suck* får se om jag ahr ork/tid att fixa innan jag ska gå imorgon...
ingen minsting hemma imorgon så då kan jag sova ända till sex :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar