tisdag 24 juli 2012

come back

då var det återigen ett tag sedan man satte sig ner vid datorn...

främst har jag väl jobbat dessa dagarna men lite annat har vi också hunnit med...

i fredags mötte barnen mig inne i stan efter jag jobbat klart så gick vi iväg och köpte picknick på subway och gick ner till gröningen och åt där. yngste sonen och kusinen hade badkläder med sig och fast att det var hur kallt som helst så beslöt de sig för att bada. De badade där det går trappor ner och det var en massa vågor men så kul de hade. ja vi som såg dem med. var som ett gratisvattenland där de guppa rundor :p
sen gick vi en runda och avsluta med att spela golf på en ny minigolfbana som var rolig att spela på men så klar dyr :s
nåja vi hade en trevlig kväll =)

på lördagen åkte äldste dottern till sin pv.
efter jobb körde älsklingen mig hem och jag fick en liten tv av honom han tyckte inte jag skulle vara utan hehe... men han stanna bara några timmar innan han skulle åka o lämna bilen igen som tur var tog han med den gamla tvn med.
jag var helt övertrött den kvällen så att jag grät. men efter att varit med älsklingen några timmar gav mig lite energi tillbaka o sen lyckades jag sova mer än sju timmar den natten =)

på söndagen kom syster med familj hit för att hämta barnens kusin. de kom ganska sent o sen sov de över här... ska inte säga mer om det här... men ja.. eller nä inte förvånad...

igår kom syster som är stödfamilj hit för att lämna minstingen som varit hos henne sen i tors. så jag kom hem o då var grillen i full gång, äntligen sommarväder =) sen var jag lite seg på kvällen men vi lyckades iaf spendera några timmar tills =)
idag var jag äntligen ledig o sommar igen =) åt rejäl frukost o sen packa vi ihop oss o begav oss till stranden med syster. hade en jättetrevlig dag =) sån skönt avslappnad och alla verkade bara trivas. mysigt. badade en hel del =)
efter att vi kom hem så var det dags för syster att åka hem igen o denna gången tog hon med sig mellandottern.
så nu ska jag försöka få fram nåt till barnen som e kvar hemma att äta sen fixa picknick mat timinstingen till fritids imorgon. o barn som ska duschas o nattas.

syster som är mamma till kusinen fråga hur det var med min pv men jag undvek det ämnet hon vet inget...
andra syster fråga om hur jag träffa honom nu när han var gift. hur hon nu visste det men men...
ja jag vet inte jag kan inte förklara det själv... just nu har vi det dessutom så bra och han gör mig så glad men visst hela tiden finns ju molnet där... blä vet inte hur jag ska göra,,,
I helgen blir det festival i stan... ska väl dit en dag eller två tänkte jag... får väl roa mig lite själv hehe... och jobba...

nä mat var det o försöka få lite ordning på stället här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar