lördag 28 juli 2012

mycket om allt o inget

trodde att detta skulle bli ett sorts positivt inlägg men nu så sitter jag mitt i en mardröm, nä ingen riktig mardröm men en sån jag har som egentligen inte är hela världen... men en stor del för mig iaf. f-n. dessutom medör det en massa som inte alls passar nu, ja aldrig egentligen men minst av allt nu... f-ck rent ut sagt. ont i magen är det minsta man kan säga...

så över till inlägget som det egentligen skulle vara om jag nu kan koncentrera mig.
igår fick älsklingen och jag rett ut det lilla missförståndet som blivit och som under dagen blev till nåt jättestort. och jag min vana trogen ska ju alltid tro det värsta fast jag vet att älsklingen inte är sån.
så jag bestämde mig iaf för att jag skulle åka in till festivalen. älsklingen mötte mig en snabbis vid bussen han ville vi skulle ses så att allt skulle vara bra sen <3 han e så söt hehe.
sen mötte jag upp syster och ena dottern. vi gick och såg björn rosenström. Kul =) sen var vi nog alla lite sega så blev relativ tidig hemgång...

segt att vakna imorse även om jag vaknade nästan en timme innan klockan... inte många timmars sömn inte...
åskade och regnade som bara den men hade sån tur att det var uppehåll precis när jag skulle gå tills jag kom fram till busshållplatsen.
på bussen fick jag samtal från sjukhuset att jag behövde komma dit så var bara att ringa och sjukanmäla sig vilket de iofs förstod men inte var glada för om man säger så.
blev ett xantal timmar på sjukhuset :/ gick därifrån med nån nödlösning...

eftersom jag iaf inte skulle jobba så kunde jag och älsklingen bege oss till ljungby tidigare än tänkt för han skulle ordna upp en del saker med ett par kompisar där... Blev nästan som en liten minisemester hehe. Lite tradigt att vänta när han var med kompisarna men funka det med...
vi hade iaf en mysig dag med ett par stopp på vägen...
han körde hem mig sen så jag kunde duscha och fixa mig sen till stan där han lämnade mig på festivalen.
gick där ett tag sen blev jag så seg så åkte hem igen efter ett par timmar..
inte så spec bra väder idag heller.

o nu sitter jag o slappar i soffhörnet och har det lugnt och skönt om det inte hade varit för det som hände precis :S Önskar att jag bara kunde få lite mer flyt nångång... f-n också *ledsen*

men om jag ska avsluta det positivt så är jag så glad för älsklingen och även om han just nu har sina problem som gör han lite avståndstagande för han går lite in i sig själv i såna lägen...  så har vi det så bra nu. jag känner mig så nära honom och är så kär... tankarna på att göra slut känns avlägsna trots att jag borde tänka på dem för att inte lida onödigt sen... men kan ju inte frivilligt avstå från detta. kalla mig korkad ...
att få känna sig så älskad och få älska är inte nåt att kasta bort.... o sen då?? orkar inte... så mkt klabb i livet just nu så kan väl få ha en sak att njuta av??

nä om man skulle lägga sig o sova tidigt så man kommer ikapp sig lite... (om jag nu kan sova när denna saken deppar mig och om detta är en mardröm jag brukar drömma på riktigt vad ska jag då inte göra inatt :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar