torsdag 26 juli 2012

lite skit i hörnen...

sovmorgon idag, välbehövligt =) inte lika kul dock när man skulle få minstingen ur sängen :S men men... känns som om vi alla är lite sega o trötta här hemma så nu tar vi deet bara lugnt några timmar.
jag ahr iofs redan tvättat två maskiner men borde verkligen göra liiite mer.
ser ut som jag vet inte vad här :( och då menar jag verkligen det...
hela hallen är översvämmad av skor, toaletten borde få sig en omgång, handdukar och badkläder hänger överallt. tvätt i olika stadier, min säng borde bytas i, disk, och på det ett härligt lager strandsand precis överallt här.
äsch jag får väl städa imorgon.
borde handla också massa som saknas här om man säger så.

idag velade sonen lite om vi skulle till stranden eller festivalen idag det var jämnt men festivalen vann. så egentligen borde jag inte sitta här utan få undan det värsta duscha o se till att komma iväg...
vet itne om jag ska fixa nån lunch till dem innan vi går blev ju sen lunch. sen ska deras pappa komma o hämta dem i stan vid sex. fördel med att hans ex flytta till vårt område för idag kunde vi sätta dit barnens väska så vi slipper ta med den in i stan. han ska hämta hennes barn först.
känner mig lite ego även om det inte är jag som bestämt att han ska hämta dem tidigare var ju mer för att det passa han bättre men nu får jag ju en hel dag ledig från både barn o jobb =) verkar ju bli mest städning då som det ser ut nu :p

vet inte vad jag ska ha på mig idag... jag som skulle bantat lite till under sommaren har ju inte gått så lysande haha. men men får väl ta små trappsteg.

nä lite allvar nu var det som gällde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar