måndag 30 juli 2012

inte mkt att rapportera förutom att man vill kräka av sig om dumhuvudet...

Mest bara jobb senaste dagarna...
känslorna har dippat igen men men...

men mest av allt är jag så jävla förbannad rent ut sagt på de små barnens pappa. shit vilken idiot även om det inte är nån nyhet. men de senaste två dagarna slår fanimej rekord.
allvarligt talat... orkar inte mer... framför allt orkar inte barnen mer... och efter flera år hoppats envisat med att tro att det en dag ska bli bättre så nej... och absolut inte nej detta går inte...
De ska inte dit mer såvida de inte ber om det...
frågan är bara hur jag ska lösa barnvakt när jag jobbar... men det måste lösas... mina barn e ju fortfarande viktigare än några pengar även om vi måste överleva...
det spilldes många tårar igårkväll... f-n

ja är det nåt jag itne är bra på så är det att skaffa rätt person att avla på haha...

så försöka lösa barnvakter på nåt hållbart vis...
glömma allt vad eget vuxenliv heter... bita ihop bara... tio år till :p

imorgon måste jag handla lite mat, det ekar i skåpen här...
sen ska jag och minstingen träffa våra vänner imorgon em och det ska bli sååå trevligt =)

Skrivit mån 120730

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar