onsdag 4 juli 2012

om inte om fanns

idag hade jag kunnat vara nån helt annanstans... men nu blev det inte så... så vi traskar väl rundor på hemma plan istället. sverige är ju inte så illa det heller...
ska nog åka in en runda til stn med mellandottern, bara promenera lite...
idag har det inte blivit för mkt knop gjorda. sov ut så det var skönt. sov nog tio timmar o det är inte var dag det händer om man säger så men skönt =) får passa på att sova denna veckan sen vet man inte när det blir nästa gång...

jag o älsklingen tjafsade en sån massa igår... han förstår verkligen inte mig... eller vill kanske inte för det e enklare så. enklare att vi bara låtsar att allt är som innan men tyvärr kan jag inte det o nu börjar det nog gå upp för honom. lite iaf.

tur jag itne ahr pengar vill bara shoppa o åter shoppa.
var på bokloppis på bibblan igår och köpte lite böcker som jag verkligen inte behöver men jag älskar ju böcker =) fast tyvärr pga av utrymmesbrist så gör jag faktiskt mig av med de flesta efterhand nuförtiden :/

känns redan som om denna veckan bara kommer försvinna snabbt utan att jag gjort nåt av den :s men som sagt lite lugn o ro o vila är inte fel det heller...

nä jag får väl resa mig innan dottern blir galen hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar