onsdag 25 juli 2012

avverkat ännu en jobbdag, så segt att vakna...
när vi kom hem så gick vi inom affären o köpte lite lätt kvällsmat som vi åt ute på gården, lite lek sen var minstingen helt slut efter heldag inklusine strandbesök på stranden med fritids.  fast lite sur ärjag, hon har bränt ryggen, prova använda solkrämen om man säger så...

mitt hem ser ut som en katastroff men orkar inte bry mig... nu sitter jag o sonen och ser på film o bara tar det lugnt..

funderade för mkt på älsklingen idag på jobb... från att haft fjärilar överallt o bara känna mig så nykär så e jag väl mer nykter igen. *suck* eller nåt... ja vad ska man, jag göra...
i helgen är det festival i stan... tänkte åka dit med småbarnen imorgon men ska det vara så här varmt så var inte sonen så intresserad kanske jag åker in själv på kvällen ist när de hart åkt till sin pappa...
vill in lite på kvällarna sen också men frågan är om jag giter när jag jobbar... eller jo på fredag ska jag nog...
o nu har jag minst två som vill träffa mig där hehe... men nja undviker nog det... får väl bryta helt med älsklingen kanske... släppa känslomässigt också kanske...

kollat lite snabbt på ekonomin o sen bara ignorera jag det igen...
imorgon får jag väl ta itu med räkningar och annat tråkigt...

skulle vilja åka nånstans med barnen nästa vecka men får se vad det räcker till...

i övrigt lever jag väl lite på den avslappnande känslan från igår, tänker ha två såna dagar till nu =)

trött på barnens pappa... igen... suck eller nåt...

men bortsett från lite smått o gott så känner jag mig i det stora hela på gott humör =) skulle dock vilja gå på massage mina spända axlar är inte roliga... försökt tänja lite själv men hjälper inte så...
en gång för länge sen dejta jag en kille som visa sig vara lite mysko så jag strunta i det men iaf så gav han mig axelmassage en gång och kan än idag känna den befrielsen det var. helt plötsligt kunde jag röra huvudet som jag ville satt lixom inte fast i några spända muskler. men det var ju inte en anledning nog att behålla han när han blev obehaglig...

nä om man skulle övertala sonen att vi ska sova iställlet o skita i filmen, går nog sådär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar