måndag 9 juli 2012

back to reality

så då var denna semestern slut men eftersom den iaf inte varit överdrivet rolig så ska det bli skönt att få hem barnen =)  däremot ska det inte bli roligt att komma tillbaka på jobb inte på minsta vis... hade sååå mkt hellre bara varit hemma o myst med barnen.  får ju hoppas att det regnar när jag jobbar hehe...

semestern ahr väl ändå varit ok förutom skittråkigt utan pengar så har ju inte kunnat göra nåt större. har ju inte varit helt barnledigt som jag kankse hade velat några dagar iaf men å andra sidan så har jag ju fått mkt ensamtid med mellandottern och det är ju inte helt fel det heller...

har iaf gått på bio en kväll, varit på hamnfest (som var allt anant än roligt men var kul att inte bara sitta hemma iaf :p ) annars inga större utflykter... förutom igår hehe. Såg på fb att mina systrar skulle iväg till kristianstad så jag fråga vad de skulle där o göra. var lite tivoli o sånt där o de fråga om jag inte skulle med... velade lite men en halvtimme innan jag var tvungen att gå så sa ajg visst... blev snabbdusch o väckt mellandotetrn o sen gav vi oss av... är ju en lång resa dit om man säger så men gick ändå ok... tivolit var inte mkt att skryta men nu har jag iaf varit i kristianstad också :) men hemresan :S var nån ledning som gått sönder så försenade tåg, överfulla tåg med massa resväskor o barnvagnar, uttråkade barn och en hiskelig värme, massa väntande... men men långt om länge var vi hemma iaf... men var ändå en trevli dag tyckte jag... umgås med systrar och systers barn som är liliga men söta =) väldigt tyst bebis iaf... så fick man ju se en större del av skåne igår iaf...

fanns ju annat jag hade velat göra under semesterveckan men som sagt brist på pengar hämmar ju en del...

var inte bra att jag ock älsklingen hade så trevligt sist han var här för nu verkar jag helt släppt på locket... så mkt ledsnare men samtidigt så mkt gladare... blä...
men men... nu får jag hit ett par syskonbarn från gotland imorgon o sen blir det mkt jobbande så "förhoppningsvis" hinner vi inte träffas iaf...

nä nu hinner jag inte mer för tillfället måste iväg o handla lite innan mina barn kommer hem i em...

och fortfarande sur på en viss människa som ja... f-n bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar