onsdag 11 juli 2012

igår såg jag verkligen inte framemot att börja jobba igen men var ok. speciellt som att storasyster passa lillasyster så man slapp stressa till fritids fram o tillbaka...
Sen finns det ju ett o annat att säga om jobb men ska man väl inte ta här...

det var roligt att få hit två av ena systerns barn igår =) det är faktiskt riktigt roligt att följa syskonens barn även om det tyvärr inte blir så mkt med vissa... men att gå från att "bara" ha mellandottern hemma o sen ha huset fullt var en omställning hehe. var lite småtrött igårkväll hehe. man gör ju en massa när man har barn som man nog inte alltid tänker på. skönt iaf att de börjar bli stora o klarar sig någorlunda själv.
tråkigt att man e fattig o inte har nån tid att göra nåt kul nu när barnens kusiner är här men det får väl vara så...

fk har inte hört av sig idag heller fast de skulle grr... får å dem imorgon igen...

och barnens pappa... igår... say no more... ville man bryta kontakten mer o mer eller vad men tyvärr svårt...

älsklingen har massa problem med familjen i irak... o en del här hemma... så är väl lika bra att vi inte träffas hehe. vi funkar ju bra i tele nu så kan hålla det så...
hemsk som jag är är jag lite småglad till att hans problem i irak har lett till fnurra mellan honom o hans fru... usch taskig jag är... men å andra sidan så var det väl mer älsklingen som orsaka det som inte orkar prata med henne o inte svarar när hon ringer... jaja det ordnar väl sig de e ju så att säga fast med varandra...

jag vill iväg på nån storstadssemester/pool... bara promenera rundor o titta...
men ingen lust att åka själv o ingen att åka med, inga pengar o ingen tid utan barn så jag får väl fortsätta fantisera...

nu sk ajag plocka upp minstingen ur badet sen natta henne o ha filmmyskväll med resten av barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar