lördag 30 juni 2012

bitterfitta

var meningen jag skulle sitta här lite ikväll o det gör jag, väldigt lite...
tillbaka i verkligheten, får väl uppdatera från semestern sen... men jo den var trevlig... men...

i övrigt är jag bara less, trött o besviken på allt o alla... orkar inte... f-n att man alltid ska jobba livet i motvind. o f-n för vissa människor mm mm... o ja jag är trött o less på mig själv med...
vill ha lite flyt... trött på inget funkar just nu...  blä bara...
får väl försöka ta tag i mig själv först... reda ut det jag kan själv sen även om det kan ta lite tid... sen får jag väl försöka ignorera de och det jag inte kan ändra...
får nog bryta ner det i lite småbitar... undvika energisugande människor ska jag också göra nästa vecka...
kanske ska försöka göra lite planer o planering nästa vecka... pasa på o sortera livet när jag har tid till det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar