måndag 4 november 2013

Nya tag

Så första måndagen i november. En sån där mellanmånad.
Jag ska ta mig vidare. Bra man läst denna kursen så man vet om depressioner o krisens fyra steg :-P men ja som sagt ska igenom. Bättre att jobba sig igenom det än att trycka undan men samtidigt får det vis nån punkt vara bra.
Kunde inte somna igår, spec i mörkret är tankarna svåra att styra. Så trött men men...
Ska ägna månaden åt att begrava mig i plugg tänkte jag... Ska klara c i biologin hoppas jag. Fast tre v back o tre v kvar :-P
O sen då? Jobba lite.. 
O så ska jag kolla ett kortids till minstingen o kolla färdtjänst. Ändra tandläkare. Så lugnt på så sätt att inte mkt som stör rutinerna. Tror jag..
O så måste jag få stopp på tröstätandet och åtminstone få igång vardagsmotionerandet. Men inget drastiskt inte mer än jag orkar...

Nu hög tid att jobba...

Sen får vi se vad som händer med döttrarna men det är ett nytt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar