måndag 25 november 2013

Nog för idag

Gjorde en så bra planering tänkte jag... men redan efter första dagen är jag back haha. Räknade inte med trötthet och att jag är långtifrån en robot men visst har jag pluggat så mkt jag kan idag och så har jag jobbat. Men ingen idé att sitta här när hjärnan la av för ett litet tag sen men är ingen katastroff nya tag imorgon. Skulle bara vilja ha nån dricka som bara ruska av dimman från ens ögon o pannlob hehe. ja lätt är det inte överlever ajg dessa veckor fram till jul ska jag få en klapp på axeln minst sagt =)
messat en massa med mellandottern med dessa dagar. ja är lättare för vi kommer bättre överrens då :p Känns som det kommer bli en hemflytt igen... inte alls vad jag ville så får man kalla mig egoistisk eller vad man vill men jag vill verkligen inte bo med henne... o ja mysigt att ha barnbarn när men nä jag ville inte alls bo med nån baby nu heller... jag skulle ha några år utan så mkt barn tänkte jag men vad ska man göra. alla har vi varit unga o korkade eller nåt :p o pappan till det barnet, ska inte skriva nåt men kan väl säga att jag känner mig inte så välvilligt inställd. jaja...

deppat lite för älsklingen idag med av olika anledningar. men ja en dag i taget så vet man att man är över det en vacker dag...
nu måste jag sova. sen jobba, sen göra klart arbetet. fixa räkningar, de få som kan betalas haha, o lite annat todo.
Tur man är så upptagen denna månaden så man hade inte hunnit göra av med några pengar ens om jag haft några. jisses vad jag är positiv :p
sova var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar