fredag 22 november 2013

jag försöker jag gör verkligen det men...

Vad det känns motigt just nu, vet jag ska beta av en sak i taget men det går segt, jag får inte in nåt... Huvudvärk from hell o denna trötthet...
Har iaf försökt plugga idag o mer får det bli. fått avverkat en todo sak. en kvar bara... Eller ja förutom räkningarna, logga in på banken logga ut o ville bara lägga mig i sängen under täcket o krypa fram i vår, fast iofs måste ju en del av mig gå till jobb annars blir det inte mycket att krypa fram till haha.

är väl mest där jag känner att jag är i nuläget i lusten att lägga mig. Nä men det funkar inte, tänka framåt, kämpa...
snart barnen hemma igen, bara tre visserligen men ändå... o så hade jag behövt städa... o tvätta... o handla måste göras...
göra fyra timmars prov ikväll?? känns inte så lockande... massa jobb nästa vecka... orka inte allt... okej jag erkänner att plugga bi tills med annan 50% kurs o jobba o hem o barn funka inte. jag gör inte om det :p in i märgen slut... saknar älsklingens samtal som fick mig att glömma lite, att skratta lite...

1 kommentar:

  1. Min pojkvän säger "att så länge man gör så gott man kan så räcker det", och att ingen kan begära mera! Jag tycker Du kämpar på jättebra med tanke på allt Du har runt Dig! Kram Louize

    SvaraRadera