tisdag 26 november 2013

det tar sig...

sakta men säkert jobbar jag av lite i taget, särskilt snabbt går det inte men ska ju få in allt med. tar längre tid än man tror. Lite mycket tjat om skolan nu men just nu är det mest det i mitt liv. Och gör ju mer nytta än olycklig kärlek :p
varit deppig för det med idag men det ska inte få störa mig. Är mest jag själv som e töntig. Blev inte alls som jag tänkt. Tänkte inte att jag skulle betyda så lite så fort direkt... jo han ville träffa mig igår men jag sa nej... men inte så man hör så mkt från det hållet annars mer än nåt litet kort då o då men det borde  ju inte vara nåt att klaga över det är väl bara bra kan man tycka men bara för det vill ju jag att han ska hänga efter mig o jag skulle ju vara den som sa nej... men nädå det är jag som ligger här o är efterhängsen. ja inte på riktigt då utan bara i tanken. tänker inte hänga efter i verkligheten nån måtta får det vara...
jaja det går över...
Två veckor till att begrava mig i jobb o plugg. lite synd bara att det blir så där lite halvhjärtat i bägge ämnena men jag ska bli godkänd iaf o som sagt jag gav inte upp o jag har gett det vad jag kunnat o det får räcka för mig =) jag är trots allt inte nån sorts övermänniska.

imorgon blev det jobba istället för skola. vikariebrist... missar utv samtalet också men ja så viktigt känner jag inte att det är.
O efter jobb blir det vernisage på dotterns målarkurs =) o sen ska jag o de jag brukar umgås med ha efterfest på mc Donalds haha lyxigt värre... jag gillar inte McDonalds... Ska bli kul att hänga o prata lite alldeles för länge sen sist känner jag... o komma ifrån allt en timme är ju inte heller fel.

vad gör jag uppe nu?? sova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar