tisdag 19 november 2013

Grått är färgen för dagen

Borde kanske inte skriva har inte mkt att komma med, jag är lika grå som vädret.
Stress o ångest för skolan. En del av mig är ledsen för att jag inte orka men vill göra det bästa iaf även om det inte blir topp, en annan del av mig vill bara skita i det kan jag inte prestera mitt bästa kan det kvitta...
Pms kom som ett undebart plus eller inte, sänkte humöret antal pinnsteg.
Vill se framemot jul o julledigt men hur kul är det när pengaångesten bara tar över...
Kärleksdepp också. Försökt få till en dejt två gånger med en kille jag känt många år men ödet la sig i så var väl inte ment to be antar jag...
Träffa älsklingen (fd) igår, han körde mig hem... Var mer jaha liksom, vad ska vi nu prata om som inte är minerat. Ja du saknar mig o jag saknar dig. Ja du älskar mig o jag älskar dig. Och? Tårar ändrar inte faktum för även om det inte känns bra för nån så togs ett beslut o då får vi väl leva med det. Inte nån stulen timme i veckan som ger nada förutom tomhet...

Men annars är det bra :-) tänkte plugga igår mellanlanda i soffan o kändes som tre halvvuxna/vuxna barn mer eller mindre satt i mitt knä. Läste på fb för att barn ska bli bra individer behöver de dubbelt av tid o hälften av pengarna. Ja e väl så jag kört. Mkt tid lite materiellt.
Idag åker mellandottern till sin pv eller hem hur man ser det...

Vill ha semester från allt... Eller... En rik prins kan komma o föra bort mig hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar