tisdag 12 november 2013

Bättre sent än aldrig, eller?

Jag har kommit igång med pluggandet men ingen chans att jag kommer komma ikapp eller att det kommer att gå bra tyvärr. Men att plugga på 100% jobba 80 och ha familj på det lämnar inte mkt utrymme för något och tyvärr tog detta med älsklingen rätt hårt ett tag o nu är det svårt att hinna ikapp när man redan är så pass back o det går i ett rejält tempo men men. Inga betyg att skryta om men jag vet att jag gjorde så gott jag kunde. Störigt men men...

Han var här i lördags o hämta sina saker. Han var ledsen. Jag vet inte vad jag är..? Tom?

Så mkt mer händer inte här... November väder men det är ju som det ska vara. Svårt somna fortfarande så är segt.
Fyra barn som bor hemma nu så gick inte alls bra att plugga. Någon som kommer o pratar o stör hela tiden. O så ska man ju ändå städa, tvätta laga mat osv med jämna mellanrum. Så fort man börja komma in i det så var det något som avbröt, hopplöst. Jag hoppas jag fixar c i biologin iaf fast tveksamt o b i spec pedagogiken. Sen bara läsa geografi med. Längtar till jullovet :-)

Sammnafattningsvis så är livet ok just nu... Lite oro för ett barn o mkt för ekonomin annars så :-)

Denna veckan är det bara plugg o jobb som gäller o ett utv samtal. Kanske lite frisör lek med dottern. Måste köra järnet i två v nu sen kan jag varva ner ett hekto kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar