onsdag 28 augusti 2013

KASAM

Så då var skolan avklarad, vi såg gökboet o diskutera den men jag var inte riktigt på hugget känner jag men många andra var ist hehe. Pratade med en som går i en annan grupp men läser med oss några v. 50%-100% läser ihop första halvan. Riktigt trevlig man med intressanta åsikter synd han inte var i vår grupp. Börjar tröttna lite smått på den som vill samarbeta med mig men men...
Hade betygssamtal Ang psykologin som är avslutad, blev ett a yes :-) hon sa att jag har väldigt mycket kunskaper och massa erfarenhet synd bara att jag är för tyst på lektioner.

Börjar tröttna på tonårsdöttrar hehe, vi är många o vi kommer aldrig isäng. Men flyter med, någorlunda. Blir inte bättre av sömnbrist precis.
Älsklingen har jag tröttnat på är nog lite pms som spelar in där också.

Vad hemskt i måndags. Fick veta när jag hämtat minstingen att hon trillat i duschen på simningen som tur var framåt och slått näsa o panna men tänk om hon trillat på rygg. Förtränger tankarna, fy fan rent ut sagt...

Önskar jag orka skriva lite djupare inlägg om saker men tydligen är jag inte sån som person, kanske kan bli...

I samband med mitt skolarbete som ska lämnas in på fre så är en upog om kasam. Kasam är hur man upplever sammanhanget i tillvaron o består av tre delar.  Så kam man göra ett test och poängen är mellan tror runt 30-40 och strax över 200 en normalt frisk person har runt 140. Jag hade 113, jag som börjar tycka att livet känns bättre... Kan det bero på att jag inför framtiden inte har en aning om vad som ska hända? Men för mig är det positivt spännande. Eller är det så enkelt att jag är på väg men en bit kvar. Vad hade testet visat för några år sen? Lär ju inte få nån diagnos av det men ändå man funderar ju...

Nu kommer snart dottern från sjukhuset med bussen, fint väder så gick för att möta henne, är ju nära skolan. Inom affären o hitta lunch kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar