onsdag 21 augusti 2013

ointressant

inte alls mycket att komma med, ingen större inspiration till något mer allmänt inlägg ja inte för att det är det jag är känd för...
Skola idag, börjat psykiatrikursen min lärare har jobbat som psykiatri ssk i många år så är intressant att lyssna på henne. Tycker att det är ett intressant ämne överhuvudtaget. Känns som att det är mycket som händer inom det området nu också. Ligger ju lite aktuellt och nära mig.
får väl hem boken imorgon eller på fredag så man kan sätta igång. första inlämningen verka inte alltför klurig så ska väl fixa sig fast man e lite sent ute. Störigt de två senaste inlämningarna är inte rättade än :S i psykologin då, fick se psykologiprovet idag också fick B, yes! trodde faktiskt inte det men hade gått bättre än jag trodde på frågorna jag inte tränat på o de andra svaren vägde upp.
Tycker det är så roligt med skolan =) men ändå är jag nervös för att ajg inte skulle klara mig på en högre nivå :s
Men jag måste väl försöka eller hur?

känns annars rörigt här hemma... Jag klarar inte av att bo så här... frustrerande när jag inte vet hur jag ska göra... frustrerande när man inte kan prata om det heller... småbråk hela tiden... livligt, rörigt, prylar överallt... soffliggande... energislukande som ett svart hål landat här ett där det råder kaos runt om...
igår var det bråk o tårar från alla håll o kanter...
försöker hålla mig lugn, ignorera, leva med det... men hur länge? en plan?
Lite panik, ingen present till äldste dottern, inga pengar o ingen tid att få hem nåt...

Men annars är det bra =)
håller fortfarande humöret uppe så lever på det... 
saker känns bra o då kan man ta det som är mindre bra på ett bättre sätt. bägaren med jobbiga saker är inte helt full så rinner inte över :p
nä nu lite jamie oliver sen sova... försöka iaf varit så svårt att somna på sistone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar