lördag 17 augusti 2013

3 minuter

så då fick jag iväg sista psykologi arbetet, lite synd att den kursen är slut. gillar verkligen det ämnet men nu kommer psykiatri så får vi se om det också kan vara lite intressant. jag kan iofs intressera mig för det mesta =)
Gick bra på jobb idag så skönt när jag känner mig på bättre humör gör jobbet så mkt lättare.
Lever på vågen att just nu känna mig på topp i humöret, finns massor av saker jag borde få ordning på men känner mig lycklig iaf.
Fast idag har jag tänkt lite på planen om jag ska lägga in ett år till emellan o jobba lite till, av praktiska skäl. så minstingen blir större. Kan ju omöjligt fixa att gå från 8-17 som ajg såg på schemat nere i malmö med henne här utan hjälp. Visst är ju inte alla dagar det är så men ändå det måste funka till 100%
och jobbar jag ett år till kan jag betala av mer på mina skulder först...
ja vi får se inget som ska bestämmas här o nu iaf.

Nu känner jag bara för att vara kär men älsklingen kom ett par timmar innan ikväll så fick lite kärlek, även om han sura för att jag plugga o inte släppte allt för honom :p hans kulle köra sen igen för han skjutsa några kompisar till o från en fest i denna hålan.
om inget annat så har man ju ett par beundrare nu haha. Ja ett ex som börjat hänga efter igen... en chaufför som kör lokalbussen, började misstänka att han ville något men när han igår tog sig från bussen över hela gården för att säga hej o luska om min lght o civilstånd o namn o försökte bjuda in sig på kaffe så... o en klasskamrat som mailat en massa, den som gav mig en komplimang.
Synd bara att jag verkligen inte är intresserad av någon av dem men en komplimang är ju alltid en komplimang o nu när man börjar bli gammal o sleten får man ju njuta av de dropparna :p
Min dotter som satt ute med mig när busschauffören kom igår, skratta nästan ihjäl sig alltid kul när de stötter på gamla morsan eller nåt... spec som hon gått i samma klass som hans döttrar men han kände inte igen henne o vi upplyste inte honom heller...

Nu ska jag slänga mig i säng o hoppas på att få somna direkt o hoppas på sovmorgon...
sen ledig helg =) o vad ska man då hitta på? storstäda källare? storstäda kök? träffa pappa? ev kommer mellandottern med mer än stor resväska.... allvar jag orkar inte bo med henne... hemskt att säga kanske men nä... hon vill inte bo med mig heller så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar