torsdag 1 augusti 2013

Inte alls bra

Shit vad jag är dålig eller har dålig diciplin iaf. Mitt hem ser ut som en tornado, på allvar mer eller mindre, mitt skolarbete är vara påbörjat i huvudet, läst boken o letat fakta o läst vet ungefär hur/vad jag ska skriva men inte ett ord är på pappret och jag som fick anstånd två dagar. Vad har jag då gjort idag? Vakna tidigt när dottern vakna o somna inte om förrän jag borde vaknat. Minstingen väcker mig går upp fixar henne, sätter på kaffe o sen ligger vi i sängen o myser alldeles för länge innan vi går upp o äter frukost. Sätter på datorn, messar med syster om morgondagens ev utflykt... Velar om jag ska åka ner eller inte. Velar två timmar!! Under tiden letar jag halvhjärtat fakta... Duschar om i fall att jag ska till syster, laddar mobilen om i fall att... Men själv hade jag tänkt vara hemma, dels orka jag inte åka men mest för att jag skulle städa o plugga så det var klart innan helgen. Men vad gör jag? Velar till sista minuten o försöker lura mig själv att jag ska fixa allt men rymmer från allt. Sur på mig själv. Spec som detta betyget är det enda som betyder något för mig...
Jaja men nu är valet gjort iaf :-P
Denna veckan har inte varit någon hit. Trött, seg, huvudvärk, sovit dåligt, trött på allt o alla. Nä inte alla.

Jaja nu blir det övernattning med syster fast det är den natten i månaden jag minst vill sova borta men ska väl gå det med och imorgon utflykt, se lite nytt. Mys ska vi ha iaf :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar