lördag 24 augusti 2013

Mot sina principer

Igår fyllde stora dottern år o även om hon fick en sak i förväg o lite igår o lite...nästa månad så känns det så dåligt. Alltid fattig, aldrig bra... O lite gnäll att alltid samma present lapp med vad de får nästa månad. Gör så gott jag kan men räcker inte till. Hon vet ju hur det är men jag förstår henne...

Vi åkte iaf till Malmö o gick på festivalen. Ingen lång runda... Inte som när man bodde på hotell med syster. Men å andra sidan så har man ju gjort det...
Ålderakris för mig igår, dottern skulle dippa mitt hår petrol, gick sådär när blekningen inte tog, blått o oranget blir ruttet sjögräs hehe spec när dottern tog foto på det över min blå djurmönstrade klänning. Se om vi kan fixa till det en dag.
Tråkigt sista gången man lämna minstingen hos min syster :-( trots lång väg så tycker jag att det funkat så bra spec sista året o minstingen har trivts. Men jag är glad att syster får en egen familj att mysa med :-)

Jobbat idag och nu har jag gått emot min etik o sitter i älsklingens lght, dit jag aldrig skulle åka. Så jobbigt är det inte men inte kul heller. Älsklingen har stuckit för att hämta mat han tror det ska hjälpa haha. Tröst är total avsaknad av möbler, en dyr taklampa har han fått av en kompis iaf alltid nåt... Jaja nu har jag varit här kan han sluta tjata om det...
Fint runtomkring iaf. Såg en sak som gjorde mig lite sådär men men som minstingen säger vem orkar bry sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar