söndag 25 augusti 2013

Som alla andra

Idag och igår, längta jag lite. Efter samboskap, ha en framtid och mål med någon. Att somna i vakna tillsammans...  Var väl inte bra att vara i hans lght igår. För en stund kan jag tänka mig att slänga barn, hans inneboende, hans fru o bara skapa ett hem tills, han o jag. Ja o sen vakna jag :-P fokusera på fördelarna att bo sj. Själv? Känns inte så själv när jag har folk uppe på hela tiden... Men ändå...
Jaja vem vet kanske blir sambo med nån på gamla dar.
Ville prata med honom innan när jag kände mig lite kärlekssjuk men det gick över. Han hade precis fått fortkörningsböter på 2800... Så han var inte så rolig att prata med. Vad var det jag sa? Senast igår sa jag nät vi åkte i bilen att han inte ska köra för fort. Spec inte som han varit med om ett par olyckor. Så onödigt bara...

Funkar hyfsat med mellandottern har iofs mest varit på jobb så... SMS konversation idag fick mig dock att sucka, får nog bli ett snack igen...

Annars inte mycket nytt, sömnbrist, pengabrist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar