måndag 26 augusti 2013

kick

inget att skriva om egentligen, borde ligga i sängen o det ska jag väl snart med...
börjar känna mig förkyld hoppas att det är inbillning för det är inget jag har lust med...
inte avverkat nån todolista idag heller, eller jo lite men tiden rinner iväg speciellt som manjobbar hela dagarna. så jädrans mycket att göra på jobb nuförtiden ingen lyx längre :p

loggade in och såg att psykologi arbete två var rättat, A. och ajg blir lika glad varje gång... spänningen är olidlig o pressen är stor o sen när man ser det så är det en liten kick som man kan leva på resten av den dagen =)
Börjat så smått på psykiatrin. Väldigt intressant även om vi inte kommit så långt än. Se om jag ska samarbete lite med en klasskamrat men lite svårt då vi inte är på samma nivå rikigt o inte har samma mål men han e rolig att diskutera med spec som vi ofta tycker olika. jag kom ju ihop mig med honom i början hehe.

älsklingen har varit skitstörig idag så när vi prata senast var det jag som bara la på o hanhar väl inte märkt det än...

sova o skriva mer nån annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar